Politica de returnare

 1. Clientul are dreptul de a renunța la cumpărare fără penalități sau invocarea unui motiv timp de 14 de zile calendaristice de la data primirii produselor. În acest scop clientul poate suna la numarul afisat pe site sau poate trimite o notificare scrisă pe adresa de e-mail contact@pardalion.ro. 

2. Perioada de retragere expiră după 14 de zile începând de la ziua la care clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de catre client, intra în posesia fizică a produselor.

3. În cazul în care se returnează produse utilizate, spălate sau deteriorate returul va fi refuzat.

    4. Este necesar ca returnarea să se facă în ambalajul original împreună cu o copie a facturii de achiziție către adresa indicată în secțiunea contact.

    5. Cheltuielile cu transportul returului revin în totalitate în sarcina clientului.

    6. Returnarea contravalorii produselor se face în maxim 7 de zile de la data primirii returului de la client.

    Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

    7. În cazul în care, prin procesarea returului, valoarea actualizată a comenzii coboară sub pragul de transport gratuit iar clientul a beneficiat de transport gratuit valoarea acestuia va fi suportată de către client conform tarifelor normale.
      8. Returnarea fondurilor se face prin:
      a. Pentru plata cu card de debit / credit se va face reversare de plată sau transfer bancar dacă a expirat perioada în care se poate face reversarea.
      b. Pentru plata ramburs (la livrare) se va procesa un transfer bancar catre contul comunicat de catre client.
      c. În situația în care clientul a plătit contravaloarea comenzii în sistem ramburs (la livrare) și nu are un cont bancar vom trimite un mandat poștal cu contravaloarea returului.
      Nu există comisioane percepute de la client de către Pardalion pentru încasarea contravalorii returnării. 
        9. Nu se poate invoca dreptul de retur menționat mai sus pentru produsele ridicate de la sediul nostru sau de la alte puncte de prezență fizică.
          10. În cazul produselor returnate ca urmare a unor defecte de fabricație cheltuielile cu transportul vor fi suportate de Pardalion.