Termeni si Conditii

 1. INTRODUCERE

Prezentul document- denumit în continuare "Termeni"-(împreună cu documentele menționate în acesta) stabilește termenii și condiţiile care reglementează utilizarea acestui site și achiziționarea de produse. Acesti termeni si Conditii se aplica la cumparaturile efectuate in magazinul online www.pardalion.ro.

Inainte de a utiliza acest site, va rugăm să cititi acești Termeni, iar in cazul in care nu sunteți de acord cu toți Termenii, va rugam sa nu utilizati site-ul www.pardalion.ro, care va fi denumit in continuare PARDALION. Ne rezervam dreptul de a modifica partial sau total, in orice moment, fara un anunt prealabil acesti Termeni, precum si orice informatie de pe site, iar dumneavoastra aveți responsabilitatea să îi citiți cu regularitate, deoarece la momentul utilizării site-ului sau al încheierii unui Contract (așa cum va fi definit in continuare) se vor aplica Termenii în vigoare în momentul respectiv.

Definitii si Termeni

Următorii vor avea înţelesurile de mai jos, cu excepția cazului în care se prevede expres altfel:

Vânzătorul este PARDALION INT SRL, societate cu răspundere limitată, constituită și funcționând în conformitate cu legile din România, având sediul social în str. Poiana cu Aluni, nr 6, camera nr. 2, bloc 17, scara 3, etaj 4, ap. 89, număr de înregistrare în Registrul Comerțului J40/9495/03.07.2018 având Cod Unic de Inregistrare 40781644.
Clientul este persoana fizică ce accesează Platforma și plasează o Comandă pentru achiziționarea Produselor oferite spre vânzare de către Vânzător.
Produsele sunt orice bunuri (produse) sau servicii care sunt oferite Clientului în vederea achiziţionării, contra cost, prin intermediul Platformei, inclusiv produsele realizate de Vânzător conform specificațiilor Clientului.
Comanda este o comandă plasată de Client prin intermediul Platformei prin care Clientul îşi exprimă angajamentul de a achiziţiona unul sau mai multe Produse, în condițiile prevăzute în prezentul document și/sau agreate cu Vânzătorul printr-un mijloc de comunicare la distanță.
Contul este înseamnă secțiunea din Platformă accesibilă Clientului prin utilizarea, cu rol de identificare, a unei adrese de e-mail și a unei parole, care permite Clientului transmiterea unei Comenzi și care conține informații despre Client și istoricul Clientului în Platformă (e.g., Comenzi anterioare, facturi fiscale, garanții etc.).
Contractul este înţelegerea consensuală la distanţă intervenită între Vânzător şi Client, fără prezența fizică simultană a acestora, cu privire la vânzarea, respectiv achiziţionarea, unuia sau mai multor Produse de pe Platformă, prin lansarea unei Comenzi de către Client şi acceptarea ei de către Vânzător, cu respectarea prevederilor legale şi a termenilor şi condițiilor pentru vânzarea online a serviciilor şi produselor Vânzător. Ca regulă, Contractul se încheie în limba română.
Perioada de returnare este Inseamnă perioada de 14 (paisprezece) zile calendaristice, așa cum este stipulată de legislația în vigoare aplicabilă drepturilor consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță cu profesioniștii (sau orice altă perioadă care poate deveni obligatorie conform legislației relevante din România), înăuntrul căreia Clientul are dreptul să returneze Produsele Vânzătorului. Procedura de returnare este descrisă în prezentul document.
Platforma este aplicația web deținută de Vânzător având domeniul www.pardalion.ro și subdomeniile acestuia și utilizând logo-uri ale Vânzătorului, prin intermediul căreia Vânzătorul prezintă Produsele oferite spre vânzare, iar Clienții pot alege Produsele pe care doresc să le achiziționeze, respectiv să le plătească într-una dintre modalitățile de plată acceptate de Vânzător. De asemenea, Platforma este folosită pentru procesarea și administrarea Comenzilor în vederea livrării Produselor și înregistrarea plăților aferente vânzării acestora.
Specificații” sunt orice detalii privind caracteristicile Produselor așa cum sunt precizate în descrierea disponibilă pe ambalajul acestora și pe Platformă.
Tranzacția este operaţiunea de plată efectuată de către Client, respectiv încasare de către Vânzător, a unei sume de bani ca urmare a vânzării de către Vânzător, respectiv achiziţionării de către Client, a unuia sau mai multor Produse.
Prezentul document stabilește termenii şi condiţiile aplicabile raporturilor ce se nasc între Vânzător şi fiecare Client care utilizează Platforma în vederea, cu ocazia sau după efectuarea unei Comenzi.

Titlurile sunt incluse în acest document pentru convenienţă şi nu vor afecta interpretarea acestuia.

2. UTILIZAREA PLATFORMEI

Efectuarea unei Comenzi este permisa oricărui potenţial Client care acţionează cu un scop legitim şi care are intenţia de a achiziţiona de la Vânzător unul sau mai multe Produse, cu respectarea acestor termeni și condiţii.

Este strict interzisă utilizarea abuzivă a Platformei. Reprezintă utilizare abuzivă orice fel de utilizare a Platformei într-un mod care contravine practicilor comerciale corecte, a legislației în vigoare sau în orice alt mod care ar fi de natură să prejudicieze în orice fel Vânzătorul sau afiliații acestuia.
Prin utilizarea acestui site și/sau plasarea de comenzi prin acesta, vă obligaţi să folosiţi acest site web exclusiv pentru a trimite comenzi valide din punct de vedere legal.

Va rugam să ne indicaţi o adresă de e-mail corectă si exactă, o adresă poștală și/sau alte date de contact. De asemenea, va dati acordul să folosim aceste date pentru a va contacta, atunci când este necesar. De asemenea va rugam sa consultaţi Politica noastră de prelucrare a datelor cu caracter personal.

Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a refuza accesul unor Clienți la o parte sau la toate funcțiile Platformei și de a restricționa procesarea și/sau livrarea unei Comenzi dacă, în opinia rezonabilă a Vânzătorul, există suspiciuni de fraudă din partea Clientului, dacă acesta are un comportament care poate prejudicia interesele Vânzătorului sau ale afiliaților acestuia sau dacă acesta utilizează în mod abuziv Platforma.

Prin utilizarea Platformei şi, după caz, înregistrarea unei Comenzi, Clientul acceptă şi este de acord cu forma de comunicare la distanţă (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile.

Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor (inclusiv, dar fără a se limita la, imagini statice ori dinamice, text descriptiv, prezentări grafice ori video) nu impun nicio obligaţie Vânzătorului, acestea având exclusiv rol de prezentare şi informare. Vânzătorul va depune toate diligenţele rezonabile pentru a asigura corectitudinea informațiilor cu privire la prețuri, Produse și Specificațiile acestora prezentate pe Platformă.

Dacă prețurile sau orice alte detalii în legătură cu Specificațiile Produselor au fost afișate eronat pe Platformă, din orice motiv, Vânzătorul va informa prin e-mail Clientul care a plasat o Comandă, în cel mai scurt timp în legătură cu o astfel de eroare.

Vânzătorul poate publica pe Platformă informații despre Produse și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

Produsele care fac obiectul vânzării în cadrul unei promoţii sau campanii de orice tip se vor supune şi termenilor şi condiţiilor aplicabile respectivei campanii sau promoţii.

Orice promoții prezentate pe Platformă sunt valabile pe durata menționată. În cazul în care nu este indicată o durată pentru desfășurarea promoțiilor, acestea vor fi valabile în limitele stocurilor disponibile.

Notificarea primită prin e-mail de către Client după efectuarea Comenzii cu privire la preluarea respectivei Comenzi are rol de informare. Cu toate ca depunem toate diligentele pentru a procesa toate comenzile, pot exista condiţii excepţionale ce ne pot obliga să refuzăm prelucrarea unei comenzi după trimiterea e-mailului de Confirmare a Comenzii, motiv pentru care ne rezervăm dreptul de a refuza în orice moment comanda dumneavoastră.

Comanda se consideră acceptată de către Vânzător cel mai târziu odată cu livrarea, respectiv furnizarea Produselor comandate de către Client. Pentru motive justificate (inclusiv, dar fără a se limita la, lipsa din stoc a unor Produse), Vânzătorul își rezervă dreptul să modifice tipul ori cantitatea Produselor din Comandă. Într-o astfel de situaţie, Vânzătorul va înştiinţa de îndată Clientul cu privire la modificarea intervenită iar Clientul va putea să accepte ori să refuze modificarea Comenzii. În cazul în care Clientul refuză, Comanda se consideră anulată, iar părţile vor fi repuse în situaţia anterioară emiterii Comenzii (inclusiv rambursarea de către Vânzător a oricăror sume încasate, dacă este cazul) și fără ca Vânzătorul să aibă vreo răspundere față de Client.

Comanda este acceptată iar Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Client, în momentul primirii de către Client de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS, a notificării de expediere a Produselor care fac obiectul Comenzii (în cazul bunurilor corporale) sau cu ocazia începerii prestării serviciilor care fac obiectul Comenzii. Din Contract fac parte atât acești termeni şi condiţii cât şi orice înţelegeri ulterioare intervenite între Client şi Vânzător cu privire la o Comandă, indiferent dacă acestea sunt sau nu cuprinse într-un înscris electronic sau pe suport fizic (inclusiv, dar fără a se limita la, orice înțelegere între Vânzător și Client cu privire la Produsele realizate de Vânzător conform specificațiilor Clientului).

Vânzătorul pune la dispoziţia Clientului o adresă de e-mail în secţiunea „Contact” din Platformă, pentru identificarea şi corectarea erorilor survenite cu ocazia introducerii datelor. Ca regulă, comunicarea cu Vânzătorul se va realiza prin adresele menționate.

3.COMENZILE

Clientul poate efectua Comenzi prin intermediul Platformei, cu sau fără înregistrarea prealabilă a unui Cont, prin selectarea și adăugarea Produselor dorite în coșul de cumpărături.

Clientul poate înregistra un Cont în secțiunea dedicată din Platformă. Prin înregistrarea unui Cont, Clientul poate gestiona mai eficient Comenzile plasate pe Platformă, având posibilitatea de a vizualiza în Cont informații despre Comenzi anterioare, facturi fiscale, garanții etc.
Comenzile pot fi plasate oricând dar vor fi procesate doar în zilele lucrătoare, între orele 8-17. Orice Comandă plasată într-o zi de sâmbătă, duminică sau în orice zi declarată prin lege sărbătoare legală va fi procesată în ziua lucrătoare imediat următoare.

Vânzătorul își rezervă dreptul să valideze Comenzile înainte de onorarea lor prin contactarea telefonică sau prin e-mail a Clienților, iar Clienţii declară în mod expres că acceptă acest drept al Vânzătorului.

Adăugarea unui Produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu duce la înregistrarea unei Comenzi și implicit nici la rezervarea automată a Produsului adăugat în coșul de cumpărături dar neachitat.
Comanda va fi considerată finalizată prin plata integrală de către Client a prețului Produselor din Comandă, prin una dintre modalitățile de plată acceptate de Vânzător astfel cum sunt indicate expres pe Platformă și care pot fi consultate de către Client cel mai târziu la începutul procesului de formulare a Comenzii. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care respectivul Produs există în stocul Vânzătorului.

Pentru acele Produse care vor fi realizate de Vânzător conform specificațiilor Clientului, după ce Clientul a adăugat în coșul de cumpărături produsul de bază, împreună cu toate elementele și specificațiile dorite, respectiva Comandă va fi transmisă către Vânzător. După recepționarea unei astfel de Comenzi, un reprezentant al Vânzătorului va contacta Clientul prin e-mail pentru a obține acordul ferm al acestuia cu privire la respectiva Comandă și pentru a-i comunica Clientului un termen maxim în care Produsele vor fi livrate.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul confirmă că toate datele pe care le-a furnizat sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. Prin plasarea unei Comenzi Clientul recunoaşte în mod explicit că respectiva Comandă implică obligaţia sa fermă de a achita ”suma totală de plată” indicată.

Prin crearea unui Cont sau, după caz, finalizarea Comenzii, Clientul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil, respectiv sistem automatizat de apel fără intervenție umană, fax, e-mail, în orice situație în care este necesară contactarea Clientului.

Produsele cumpărate prin intermediul Platformei nu pot fi revândute sau distribuite în scopuri comerciale. Vânzătorul își rezervă dreptul să limiteze achiziționarea Produselor la un număr maxim de Produse pentru fiecare Client, numărul fiind determinat în mod independent de către Vânzătorul.

Vânzătorul poate subcontracta un terț pentru a livra Produsele ce fac obiectul Comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia din urmă. Vânzătorul va răspunde față de Client pentru toate obligațiile contractuale.

Vânzătorul poate anula Comanda plasată de către Client, cu notificarea concomitentă sau ulterioară a Clientului, și fără ca o astfel de anulare să atragă vreo răspundere a Vânzătorului față de Client, în următoarele cazuri:
(a) neacceptarea Tranzacției de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul plății online;

(b) invalidarea Tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Vânzător, în cazul plății online;

(c) datele furnizate de către Client cu ocazia accesării Platformei sunt incomplete sau incorecte;

(d) Vânzătorul consideră în mod rezonabil că prin accesarea Platformei şi plasarea Comenzii Clientul urmărește un scop ilicit sau poate cauza orice fel de prejudicii Vânzătorului sau afiliaților acestuia;

(e) oricare dintre termenii şi condiţiile din prezentul document nu au fost respectate întocmai.

4. PRETURI SI FACTURARE

Prețurile Produselor afișate pe Platformă sunt exprimate în Lei și pot include sau nu T.V.A. conform legislației în vigoare, așa cum vor fi afișate pe site. Orice taxe de transport sau livrare nu sunt incluse. Prețurile valabile pentru Produse sunt cele afișate pe Platformă în momentul finalizării unei Comenzi.

Vânzătorul va putea actualiza în orice moment prețurile Produselor, iar o astfel de actualizare va înlocui orice prețuri afișate anterior pentru respectivele Produse.

Pentru acele Produse pentru care Vânzătorul nu poate indica dinainte prețul și, după caz, toate costurile suplimentare de transport sau livrare (g.,pentru Produsele realizate conform specificațiilor Clientului, pe baza opțiunilor individuale și a deciziilor acestuia), Vânzătorul va pune la dispoziția Clientului un calculator de preț sau va contacta prin e-mail Clientul în acest sens.

Vânzătorul va emite Clientului o factură pentru Produsele livrate, obligația Clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare conform legislației în vigoare pentru emiterea facturii de catre Vânzător.

Vânzătorul va transmite Clientului factura aferentă Comenzii pentru Produsele vândute de Vânzător, fie în format material (pe suport de hârtie) la livrarea Produselor, fie în format electronic (prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de Client în Contul său sau la adresa de e-mail specificată de către Client la plasarea Comenzii), în funcție de opțiunea exprimată de Client.

Conform legislației în vigoare din România, pentru acele Comenzi pentru care Vânzătorul va accepta plata cu cardul bancar, acesta nu va solicita plăți suplimentare.

În cazul plăților online, Vânzătorul nu este și nu poate fi ţinut responsabil pentru niciun alt cost suportat de Client în plus față de preţul Produsului achiziţionat incluzând, dar fără a se limita la, comisioane de transfer ori de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul în care moneda de emitere a cardului diferă de moneda în care se efectuează vânzarea.

5. LIVRAREA PRODUSELOR

În funcție de specificitatea produselor/serviciilor, livrarea Produselor se va putea face la o adresă comunicată de Client.

Livrarea Produselor se va face oriunde în România, în termenul maxim comunicat de Vânzător înainte de finalizarea unei Comenzi. Vânzătorul nu va răspunde pentru întârzierile în livrarea Produselor apărute din motive neimputabile Vânzătorului sau din culpa unui transportator (i.e., curier, poștă etc.).

Vânzătorul își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze orice livrare a Produselor comandate dacă aceasta nu poate fi onorată din motive independente de voința Vânzătorului care includ dar nu sunt limitate la: evenimente de forța majoră, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, explozii, inundații, epidemii, greve etc.

Livrarea Produselor se va face contra-cost sau gratuit, în funcție de condițiile aplicabile Comenzii, care vor fi comunicate Clientului înainte de finalizarea Comenzii. Clientul va fi informat cu privire la modalitățile de livrare disponibile și va putea să aleagă una dintre aceste modalități anterior finalizării Comenzii.

În cazul în care cu ocazia livrării Produselor, Clientul nu este găsit la adresa indicată de acesta în Comanda acceptată de Vânzător, se va încerca livrarea încă o dată, după care Produsele vor fi returnate, Clientul urmând să suporte costurile unei noi expediții, indiferent de valoarea Produselor comandate.
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor însoţitoare.

6. TRANSFERUL RISCULUI ŞI PROPRIETATEA PRODUSELOR

Proprietatea asupra Produselor va fi transferată la livrare, după ce Clientul a efectuat plata, în locația de livrare indicată în Comandă. Livrarea se consideră efectuată prin semnarea de primire de către Client a documentului de transport furnizat de curier sau prin semnarea de primire pe factura fiscală sau pe un alt document de livrare în cazul livrărilor efectuate de Vânzător.

În cazul în care Vânzătorul livrează Produsele către Client, riscul de pierdere sau de deteriorare a Produselor este transferat Clientului în momentul în care acesta sau un terț desemnat de acesta, altul decât transportatorul, intră în posesia fizică a Produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat Clientului în momentul livrării Produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către Client să transporte Produsele, iar această opțiune nu a fost oferită de către Vânzător, fără a aduce atingere drepturilor Clientului față de transportator.

7. GARANTIA PRODUSELOR

Toate Produsele comercializate de către Vânzător beneficiază de conditii de carantie conforme cu legislatia romaneasca in vigoare.

8.PROPRIETATE INTELECTUALA

Denumirile comerciale, mărcile, drepturile de autor şi orice alte alte drepturi de proprietate intelectuală înregistrate sau în curs de înregistrare referitoare la Produse deținute sau utilizate de Vânzător sunt și vor rămâne proprietatea exclusivă a Vânzătorului sau după caz, a licenţiatorilor Vânzătorului. Clientul nu va avea niciun drept și nicio pretenţie cu privire la acestea.

Clientul nu va acţiona în niciun fel care ar putea aduce atingere drepturilor prevăzute în art. de mai sus. Clientul se obligă să nu folosească în activitatea sa niciun semn sau denumire similară sau identică cu mărcile, denumirile comerciale ale Produselor etc., fie ca parte dintr-o denumire fie în orice alt mod.
Toate informațiile disponibile pe Platformă (inclusiv, dar fără a se limita la, imagini, text, logo-uri, simboluri) care pot fi vizualizate sau accesate în orice mod prin utilizarea unui echipament electronic, conținutul e-mailurilor trimise Clientului de către Vânzător, orice informaţie comunicată Clientului (inclusiv, dar fără a se limita la, date referitoare la Vânzător, activitatea acestuia etc.) prin orice mijloc de către un reprezentant al Vânzătorului sunt și rămân proprietatea exclusivă a Vânzătorului. Clientul poate copia, transfera și/sau utiliza astfel de date numai în scopuri personale sau în afara unei activități desfășurate cu titlu profesional și numai în cazul în care nu intră în conflict cu acești termeni și condiții.

9. DREPTUL DE RETRAGERE

Clientul are dreptul de a denunţa unilateral Contractul, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri în afara celor stabilite de lege.


Perioada de retragere expiră în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la:
(a) data încheierii Contractului, în cazul Contractelor ce au ca obiect prestări de servicii;

(b) ziua în care Clientul sau un terţ, altul decât transportatorul şi care este indicat de Client, intră în posesia fizică a Produselor, sau:

(c) în cazul în care Clientul face o singură Comandă pentru Produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care Clientul sau un terţ, altul decât transportatorul şi care este indicat de Client, intră în posesia fizică a ultimului Produs;

(d) în cazul livrării unui Produs care constă în mai multe loturi sau piese, ziua în care Clientul sau un terţ, altul decât transportatorul şi care este indicat de Client, intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese;

(e) în cazul Contractelor pentru livrarea periodică de Produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care Clientul sau un terţ, altul decât transportatorul şi care este indicat de Client, intră în posesia fizică a primului Produs.

Pentru exercitarea dreptului de retragere, Clientul informează Vânzătorul cu privire la decizia sa de retragere din Contract. În acest scop, Clientul va transmite la sediul social al Vânzătorului, la adresa de e-mail din secţiunea „Contact” din Platformă sau prin altă metodă pusă la dispoziție Clientului o declaraţie neechivocă în care îşi exprimă decizia de a se retrage din Contract;

Exercitarea de către Client a dreptului de retragere pune capăt obligaţiilor Clientului și Vânzătorului, după caz:
(a) de a executa Contractul;

(b) de a încheia un Contract, în cazul în care Clientul a efectuat o Comandă.

Dacă Clientul alege sa se retraga Vanzatorul va rambursa orice sumă pe care a primit-o de la Client, exceptând costurile livrării, care sunt suportate de catre Client, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vanzatorul va efectua această rambursare prin virament bancar, fara a se percepe Clientului comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Vanzatorul are posibilitatea de a putea amâna rambursarea până la data la care primeste înapoi produsele.

Rambursarea se va realiza numai in Lei si se va putea efectua numai intr-un cont bancar romanesc. Va rugam ca numele titularului contului Iban furnizat de dumneavoastra sa fie acelasi cu numele titularului contului Pardalion (numele inregistrat).

Conform legislației în vigoare aplicabile contractelor încheiate la distanță, nu se asigură dreptul de retragere în cazul:
(a) Furnizării de Produse confecționate după specificațiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar;

(b) Furnizării de Produse care sunt susceptibile de a se deteriora sau expira rapid;

(c) Furnizării de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Client;

(d) Furnizării de Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

(e) Livrării și achiziționării Produselor de către persoane juridice, cu excepția cazului în care Vânzătorul decide să acorde acest drept.

10. RĂSPUNDERE ŞI ÎNLĂTURAREA RĂSPUNDERII

Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare, astfel ca produsele livrate pot prezenta diferente inerente care pot sa apara intre poze si realitate. Vanzatorul nu isi asuma raspunderea daca descrierea produselor prezentate pe site nu este completa si/sau precisa.

Vanzatorul nu este responsabila pentru daune, de orice fel, pe care Clientul sau o terta parte o poate suferi ca urmare a indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor dupa livrare si/sau pentru pierderea acestor bunuri.

Vanzatorul nu este responsabil față de Client sau de o terţă parte pentru retragerea oricărui produs de pe acest site, indiferent dacă produsul menționat a fost vândut sau nu, nici pentru eliminarea sau modificarea oricărui material sau conținut al site-ului sau pentru refuzul de a procesa o comandă, după trimiterea Confirmării Comenzii.

Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii Site-ului in versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/Clientul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului său, in masura permisa de legislatia in vigoare.

Vanzatorul nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii site-ului.

Dispoziţiile stabilite mai sus nu afectează drepturile legale pe care Clientul le are în calitate de consumator sau dreptul sau de a se retrage din Contract.

11. NEWSLETTER SI SPAM

Clientul îşi poate exprima consimţământul pentru a primi comunicări comerciale prin poşta electronică, permiţând Vânzătorului și colaboratorilor săi să efectueze astfel de comunicări, prin bifarea opţiunii specifice la finalul acestor termeni şi condiţii.

Clientul poate oricând să revoce consimţământul privind astfel de comunicări comerciale prin:

  • transmiterea unei solicitări în scris Vânzătorului la adresa de e-mail din secţiunea „Contact” din Platformă sau prin altă metodă pusă la dispoziție Clientuluiîn acest caz, revocarea va produce efecte în cel mult 48 (patruzeci și opt) de ore de la inițierea procedurii;
  • renunțarea la primirea Newslettere-lor, în orice moment, prin accesarea link-ului dedicat care se regăsește în cuprinsul oricărui Newsletter;
  • bifarea optiunii de retragere a consimţământului în secţiunea dedicată de pe Platformă.

Newsletterele Vânzătorului sunt transmise prin intermediul partenerilor specializați și agreați de Vânzător.

Renunțarea Clientului la primirea Newslettere-lor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru restul termenilor și condițiilor privind vânzările online efectuate de Vânzător.

12. RASPUNDERE

Vânzătorul nu răspunde pentru niciun fel de prejudicii cauzate Clientului sau oricărui terț ca urmare a îndeplinirii de către Vânzător a oricăreia din obligațiile sale conform Comenzii și nici pentru daune care rezultă din utilizarea necorespunzătoare a Produselor livrate. În măsura în care limitarea răspunderii conform celor de mai sus nu este posibilă conform legilor aplicabile, Vânzătorul va răspunde în limita contravalorii Produselor care au format obiectul Comenzii.

Clientul va păstra în condiții de siguranță username-ul și parola aferente Contului, fiind singurul responsabil în cazul utilizării fraudulose a acestora de către un terț.

Vânzătorul nu va răspunde pentru niciun prejudiciu cauzat de orice disfuncționalități tehnice ale Platformei (g., imposibilitatea accesării oricărui link de pe Platformă).


13. SESIZARI SI RECLAMATII

Pentru sesizări sau reclamații legate de Produsul achiziționat, Clientul are la dispoziție formularul de sesizări disponibil pe Platformă. În cazul în care nu există o secțiune dedicată sesizărilor, Clientul poate urma procedura descrisă mai jos.
Clientul poate formula reclamaţii cu privire la Comenzi, care vor fi trimise pe adresa de e-mail menţionată în secţiunea „Contact” de pe Platformă sau prin altă metodă pusă la dispoziție Clientului. Sesizările astfel recepţionate vor fi soluționate de Vânzător în 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea lor.

14. UTILIZAREA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prin utilizarea Platformei, Clientul întelege şi acceptă să transmită Vânzătorului date cu caracter personal, aceste date urmând să facă obiectul prelucrării în conformitate cu şi pentru scopurile prevăzute în Politica de Confidențialitate, care completează aceşti Termeni și Condiții.

15. FORTA MAJORA

Nici Vânzătorul și nici Clientul nu va fi răspunzător pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, totală sau parțială, este datorată unui eveniment de forță majoră astfel cum este definit de codul civil român.

Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii evenimentului de forță majoră, respectivul eveniment nu încetează, oricare dintre Vânzător sau Client va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte daune-interese.

16. LEGISLAȚIA APLICABILĂ ȘI JURISDICȚIE

Prezentul Contract este supus legii românesti.

Vânzătorul și Clientul vor încerca să rezolve pe cale amiabilă orice dispute sau neînțelegeri ar putea să apară. În măsura în care soluționarea amiabilă nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente conform legii.